Khazanah Muzik Malaya

Koleksi kord lagu rock Melayu dengan key yang original.

Khazanah Muzik Malaya

Standard tuning guitar

Arkib Kord Gitar Lagu-Lagu Melayu Dengan Original Key Artis

Arkib Kord Gitar Lagu-Lagu Melayu Dengan Original Key Artis

.

.

.

-Laman Utama-A-B-C-D-E-F-G-H-I-J-K-L-M-N-O-P-Q-R-S-T-U-V-W-X-Y-Z-

.

.

Cari Kord (Sila Taip Artis)

Search & Wings - Gema Di Inderaloka

by O-Blue, 7:03 PM, No comment


INTRO :
|Em|

(Verse-1)

Em
Waktu pintumu kubuka setengah
Em
Gemersik menikam melantun suara
Em
Kutinjau sejenak untuk periksa
Em
Bergema di lembah inderaloka
C
Suaramu membisik merdu dikalbu
              Em
Memanggilku

(Verse-2)

Em
Kubuka sepenuh pintu dayamu
Em
Dan melangkah masuk ke dalam kamarmu
Em
Aku tak pasti apa akan berlaku
Em
Kalau ku ditangkap pengawalmu
  C                             Em
Mungkin aku kan terkorban dalam merinduimu

(Chorus-1)

Em
Tapi kenapa kau hadir saja
Em
Dalam setiap mimpi-mimpi ku
Am
Dan meniggalkan kunci dan peta
                               Em
Kalau aku kau tak ingini

(Chorus-2)

  C                          Em
Kasih siapa aku disisimu
Am           
Kiniku berada dalam tamanmu
                 Em
Tiada aku takut akan kematian
Am
Kerana hidup dan mati sama
                 C                     D
Untukku telah ku lalui....
                Em
Berulang kali

SOLO :
|G|Am|G|D|Em|
|Am|Em|
|C|D|Em|

(Chorus-3)

Em
Keindahan tamanmu tiada bermakna
Em
Jika wajahmu tidak ku temui
Em
Biar terlantar di mamah waktu
Em
Aku tetap akan menunggumu
C
Kasih siapa aku
Em
Aku disisi mu

C
    Ku pakukan kakiku ketanahmu
D                                       Em
    Biar berdarah menjadi sungai
C
    Agar tak bisa dicabut oleh sesiapa
D                                                     Em
    Yang mahu menghalauku keluar
C              Em
Siapa aku di sisimu
C                  Em      C
Kasih..siapa aku  disisimu
Em         C              Em
Kasih..siapa aku  disisimu
Search & Wings - Gema Di Inderaloka
Search & Wings - Gema Di Inderaloka - written by O-Blue , published at 7:03 PM, categorized as S , Search , Wings . And have 0 komentar
No comment Add a comment
Cancel Reply
GetID

Arkib Kord Gitar


Senarai Artis mengikut turutan abjad. Penambahan original kord sentiasa di buat dari semasa ke semasa. Terima kasih kerana mengunjungi blog kord gitar Khazanah Muzik Malaya.

Muka Utama,
-A-
-B-
-C-
-D-
-E-
-F-
-G-
-H-
-I-
-J-
-K-
-L-
-M-
-N-
-O-
-P-
-Q-
Qiara ,
-R-
-S-
-T-
-U-
-V-
Visa ,
-W-
-X-
XPDC ,
-Y-
-Z-




Khazanah Muzik Malaya (Kord lagu Melayu dengan Original Key Artis asal)

Khazanah Muzik Malaya (Kord lagu Melayu dengan Original Key Artis asal)

-Khazanah Muzik Malaya-

Segala kord adalah hasil penelitian dari Admin sebarang kesilapan atau kesalahan haraplah dimaafkan. Pihak Admin akan berusaha untuk menambahkan lagi koleksi kord gitar dari masa ke semasa di halaman blog ini. Terima kasih kerana mengunjungi blog ini. "Cintailah khazanah seni muzik tempatan."

Sumber Lirik

Online Guitar Tuner

Ultimate Guitar Chord

Malay Olga

Penafian @ Hakcipta P@C 2015. khazanah-rock-malaya.blogspot.my. Segala hakcipta yang terdapat di dalam blog ini adalah hakmilik Syarikat Rakaman yang terbabit. Video yang dipertontonkan adalah ehsan dari You Tube. Gambar-gambar yang tersiar di dalam blog ini adalah di bawah Lesen Pendokumenan Bebas GNU.
Theme designed by Damzaky - Published by Proyek-Template
Powered by Blogger
-->